2015. okt 18.

Assisi-Róma zarándokút 12.Nap (via Francigena di San Francesco)

írta: Zarándok Kaland
Assisi-Róma zarándokút 12.Nap (via Francigena di San Francesco)

Szerdai Pápai audencia, Vatikán

Egy pápai áldás felment életed addigi minden bűnétől! Ha az időjárás nem megfelelő, a kihallgatást nem a Szent Péter téren tartják, hanem a VI. Pál teremben. Mivel rossz információt kaptam és a zarándokok állítólagos alacsony száma miatt a bent tartandó audenciára készültem, ezért még sapkát sem vittem, ami igen komoly hibának bizonyult már kora reggel. De a nap okozta kellemetlenséget könnyedén kompenzáltam 3x-i kiszaladással a Szent Péter téren található szökőkúthoz a kezdésig és onnan teljesen felfrissülve kezdődhetett pontban fél 10kor az audencia. Erről bármit is nehéz lenne leírni, ezt mindenkinek személyesen kell átélnie és saját részről értékelnie! Remélem jövő év augusztusában sok más zarándoktársammal egyetemben élhetem át ismét ezt a különleges és életre szóló élményt!

"Előbb tedd azt ami szükséges, majd ami lehetséges és máris azt teszed, ami lehetetlennek tűnik." 

 Assisi Szent Ferenc

 

Szólj hozzá

zarándok gyalogtúra gyaloglás zarándokút Róma Assisi via Francigena di San Francesco via Roma