2016. jan 25.

El Camino - Camino de Santiago (Szent Jakab útja) 35.Nap

írta: Zarándok Kaland
El Camino - Camino de Santiago (Szent Jakab útja) 35.Nap

Negreira- Olveiroa 33 km

Hosszú 33 km-es nap volt, sok kis tanyán és alig lakott településen keresztül. Egy kis eltévedéssel és egy jókora eséssel kezdődött a nap. Nincs ebben semmi meglepő, már 3 napja egyfolytában szakad az eső.
Tudtam, hogy Negreido után sok szempontból nehéz szakasz jön, 50 km-en belül még supermercado sincsen.


Délutan 1-kor Santa Marina közepén ittam egy teát, akkor már 5 órája gyalogoltam a szünni nem akaró esőben. Hiába pillantottam reménykedve kifelé az ablakon, elkezdett még jobban esni. Tudtam, hogy még mennyi van vissza, de megkérdeztem a pultost. Ő is 12 km-re saccolta... Ezen a ponton kellett bevetni titkos fegyveremet. Ilyen esetekre és fizikai holtpont esetére tudom ajánlani a Tégla cimű film betétdalait, elsősorban a Dropkick Murphys számokat. Ha meghallgatsz belőlük néhányat, tutira "kettéharapod" a következő 15-20 kilométert, bármilyen fáradtan és bármilyen időjárási körülmények közepette!


Nem tudom, hogy lesz ebből holnap naplemente nézés, amikor 3 napja még napot se láttam.... Ruhaégetés szintén nehéz úgy 4 nap eső után! Csak köd és eső, ez jut most nekem... Remény hal meg utoljára, remélem holnapra változik az idő!

 

Ha érdekelnek a gyalogos zarándok utak és a hátizsákos kalandtúrák, akkor tekintsd meg a túranaptáramat.

Szólj hozzá

zarándok gyalogtúra gyaloglás zarándokút El Camino Camino de Santiago Szent Jakab útja Negreira Olveiroa