2016. jan 07.

El Camino - Camino de Santiago (Szent Jakab útja) 19.Nap

írta: Zarándok Kaland
El Camino - Camino de Santiago (Szent Jakab útja) 19.Nap

Mansilla de las Mulas - Pihenőnap

Sajnos ma pihenőnapot kellett tartanom és nem a lábam miatt. Két napja elkaptam egy fertőzést, rossz kútból ittam vagy valahogy bekerült a szervezetembe. Nagyon legyengített, ma elmentem orvoshoz. A Carmen nevű idős spanyol orvossal nagyon jól megértettük egymást annak ellenére, hogy én soha egy szót sem tanultam spanyolul, ő pedig sem a németet sem az angolt nem vágja. Kaptam tablettát tőle és Aquarius sportitalt valamint natúr joghurtot javasolt. Jól kihasználtam a szabadidőt, többek között jegeltem a lábamat és a Shirley Maclaine féle Caminos beszámoló okán az Újszövetséget olvastam.


Kicsit szétnéztem a városban is, láttam a majdnem 2000 éves városfal maradványait.
A lábam nem igazán javul, de lassan kezd hozzászokni a szervezetem a csonthártyagyulladással járó kellemetlen érzéshez. Mindenki azt mondta, hogy még mindig kellemesebb, mint a vízhólyagok. Ezek után főleg nem szeretnék vízhólyagokat viszontlátni a talpamon...
Sok ember biztatása mellett az ad erőt, hogy tegnap tényleg katasztrofális állapotban sikerült mennem 24 km-t.

Ha érdekelnek a gyalogos zarándok utak és a hátizsákos kalandtúrák, akkor tekintsd meg a túranaptáramat.

Szólj hozzá

zarándok gyalogtúra gyaloglás zarándokút El Camino Camino de Santiago Szent Jakab útja Mansilla de las Mulas