2016. jan 26.

El Camino - Camino de Santiago (Szent Jakab útja) 36.Nap

írta: Zarándok Kaland
El Camino - Camino de Santiago (Szent Jakab útja) 36.Nap

Olveiroa- Finisterre 32 km

Elértem a harmadik és egyben utolsó célomat is, megérkeztem Finisterre-be, a "világ végére". (Latinul Finis Terra, jelentése világ vége.)
Még Franciaországból indulva, egész Spanyolorszagot hosszában végiggyalogolva, 910 km után értem el ma az Atlanti- óceánt. Leírhatatlan és mesés érzés, nem lehet szavakba önteni!


Innen nem tudok tovább menni, sem a térképről nem mehetek le és vízen járni sem tudok...
Gyönyörű ez a hely, nem is gondoltam volna, hogy ez lesz a végén a hab a tortán!
1853-ban építették a 17 méter magas és 57 km fénysugarú világítótornyot. A Finisterrei- foktól ellenőrzik a világ teherhajóinak 70 %-át.
A magyar zarándokszálláson lakom, Aranka 2012- ben nyitotta ezt a színvonalas helyet. Holnap tipikus magyar reggelit készit nekem:-)

 

Ha érdekelnek a gyalogos zarándok utak és a hátizsákos kalandtúrák, akkor tekintsd meg a túranaptáramat.

Szólj hozzá

zarándok gyalogtúra gyaloglás zarándokút El Camino Camino de Santiago Szent Jakab útja Finisterre Olveiroa